Supporting each other

Community forums

Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Dit is een Nederlandse categorie binnen dit forum. Hier kun u vragen stellen, antwoorden geven en opmerkingen plaatsen in het Nederlands.
De items in het Engelstalige forum deel worden hier niet automatisch geplaatst. Wanneer u hier geen antwoord vindt kunt u ook de Engels- (of anderstalige) categorie raadplegen.
  • Page:
  • 1

TOPIC:

Youtube Video Pagina - tekst aan de rechterkant? 8 years 11 months ago #2679

  • OnYing
  • OnYing's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Posts: 2
  • Thank you received: 0
Ik zou graag bij de YouTube Video pagina de tekst aan de rechterkant willen hebben ipv de linkerkant. Hoe kan ik dit aangeven? Of is dat niet mogelijk met deze type pagina?

Anders kan ik natuurlijk ook de video in een gewone tekstpagina zetten en zelf met HTML de uitlijning verzorgen. Wat zijn eigenlijk de voordelen van het gebruiken van de speciale YouTube Video pagina ipv de video handmatig in een gewone tekstpagina zetten?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Youtube Video Pagina - tekst aan de rechterkant? 8 years 11 months ago #2680

  • ingdon
  • ingdon's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Hi, my name is Inge. I'm an e-learning advisor.
  • Posts: 214
  • Thank you received: 34
Op dit moment moet je dat nog met de hand doen. In de nieuwe XOT release wordt dit allemaal veel gemakkelijker.

Van oorsprong zijn de Xerte pagina's gemaakt zodat je als gebruiker met twee linkerhanden op de computer, toch een mooi uitziend leerobject kunt maken. Daarom zijn er bepaalde keuzes gemaakt bij het ontwikkelen van de pagina types.

Meer gevorderde ontwikkelaars kunnen met html wel de aanpassingen doen die ze zouden willen.

Groet,
Inge
DLearning
I.Donkervoort
www.dlearning.nl
The following user(s) said Thank You: OnYing

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Page:
  • 1
Moderators: ingdonkatber
Time to create page: 0.047 seconds
Copyright © 2024 The Xerte Project.
Xerte logo Apereo logo OSI Logo

Search