Supporting each other

Community forums

Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Dit is een Nederlandse categorie binnen dit forum. Hier kun u vragen stellen, antwoorden geven en opmerkingen plaatsen in het Nederlands.
De items in het Engelstalige forum deel worden hier niet automatisch geplaatst. Wanneer u hier geen antwoord vindt kunt u ook de Engels- (of anderstalige) categorie raadplegen.
  • Page:
  • 1

TOPIC:

Extra eigenschappen 10 years 3 weeks ago #1510

  • rhvanloenen
  • rhvanloenen's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Posts: 125
  • Thank you received: 7
Bij veel extra eigenschappen op pagina's heb je geen idee wat je moet/kan doen en vaak zie je in de output ook niets veranderen. Ik heb het idee dat niet alle eigenschappen ook op alle pagina's waar ze staan een functie hebben. Voor de gebruiker zou het erg handig zijn als die weet wat een eigenschap in die pagina precies doet. Dat zou onder andere kunnen door een klikbaar vraagteken achter elke optie met daarin meer informatie.
Als ik bijvoorbeeld bij Synched video Navigation buttons heb geactiveerd, zie ik niets gebeuren? Dat geeft bij gebruikers een hoop onduidelijkheid en niet al te handige gebruikers haken dan al gauw weer af. Graag een toelichting hoe dat in het algemeen zit.
Ronald

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Extra eigenschappen 10 years 3 weeks ago #1513

  • tom
  • tom's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Posts: 1291
  • Thank you received: 308
Dank. We zullen het meenemen bij het ontwikkelen van de nieuwe editor.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Page:
  • 1
Moderators: ingdonkatber
Time to create page: 0.040 seconds
Copyright © 2024 The Xerte Project.
Xerte logo Apereo logo OSI Logo

Search