Dit is een Nederlandse categorie binnen dit forum. Hier kun u vragen stellen, antwoorden geven en opmerkingen plaatsen in het Nederlands.
De items in het Engelstalige forum deel worden hier niet automatisch geplaatst. Wanneer u hier geen antwoord vindt kunt u ook de Engels- (of anderstalige) categorie raadplegen.

Paketten gemaakt op nieuwe editor opent zich niet

• willemoosterhof
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10 jaren 10 maanden geleden #3152 door willemoosterhof
Paketten gemaakt op nieuwe editor opent zich niet werd gestart door willemoosterhof
Ik heb een nieuw scorm pakket gemaakt met de nieuwe editor. Toen de leerlingen het pakket wilden openen zagen de meeste alleen de openingspagina. Als ze wilden kliken naar pagina dan zagen ze alleen een zwart scherm. Als ik dan op F12 druk en op console dan krijg ik deze melding
De eigenschap of methode trim wordt niet ondersteund door dit object

Enig idee? Het komt niet voor op alle laptops, want op mijn laptop geen probleem en bij andere leerlingen ook niet, bij anderen weer wel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 10 maanden geleden #3153 door tom
Welke browser, en in welk bestand en op welke regel krijg je de trim error?

• willemoosterhof
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10 jaren 10 maanden geleden #3154 door willemoosterhof
Beantwoord door willemoosterhof in topic Paketten gemaakt op nieuwe editor opent zich niet
Het is heel bijzonder, ik dacht bij Google maar dat heb ik thuis uitgeprobeerd maar geen probleem. Kan het te maken hebben met een verouderde versie van explorer en/of Google. Of silverlight?

• willemoosterhof
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10 jaren 10 maanden geleden - 10 jaren 10 maanden geleden #3163 door willemoosterhof
Beantwoord door willemoosterhof in topic Paketten gemaakt op nieuwe editor opent zich niet
Ik heb nu het pakket geopend in explorer en krijg dan de melding in console debijgevoegde pagina heeft als doel documentmodus5. Sommige API's en functies zijn mogelijk niet beschikbaar. Het is windows 8 explerer 11.0.23
Laatst bewerkt 10 jaren 10 maanden geleden door willemoosterhof.

• ingdon
  • Administrator
  • Administrator
  • Hi, my name is Inge. I'm an e-learning advisor.
Meer
10 jaren 9 maanden geleden #3175 door ingdon
Beantwoord door ingdon in topic Paketten gemaakt op nieuwe editor opent zich niet
Kun je het pakket naar ons sturen? Dan proberen we het hier na te spelen.
Groet,
Inge

DLearning
I.Donkervoort
www.dlearning.nl

• ingdon
  • Administrator
  • Administrator
  • Hi, my name is Inge. I'm an e-learning advisor.
Meer
10 jaren 9 maanden geleden #3178 door ingdon
Beantwoord door ingdon in topic Paketten gemaakt op nieuwe editor opent zich niet
Dag Willem,

Ik heb geprobeerd je een reactie te sturen op jouw email naar mij maar ik krijg de melding dat jouw mailbox vol is.....

Groet,
Inge

DLearning
I.Donkervoort
www.dlearning.nl

Moderators: ingdonkatber
Tijd voor maken pagina: 0.732 seconden
Copyright © 2026 The Xerte Project.
Xerte logo Apereo logo OSI Logo