Supporting each other

Community forums

Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: How to save the progress of what the student sees in each module created ...

How to save the progress of what the student sees in each module created ... 1 month 1 week ago #6683

• alejo89.morales89
  • alejo89.morales89's Avatar Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Thank you received: 0
Hi how are you ?, I am learning to use xerte to create gamified educational content, I have read a lot of documentation, I have had some problems. And I turn to the community since they have more experience ... is that I could not make the progress of what the student already saw in each module be saved, and that if the student decides to leave and then return to the module, he will continue where he stayed and not start from the beginning and thus resume his educational process ... this is possible, and as I configure it ... the truth has been tried and I have not been able to reach that result. i use the 3.8 Xerte version

Hola como estan?, estoy aprendiendo a usar xerte para crear contenido educativo gamificado, he leido mucha documentacion, he tenido algunos problemas. Y recurro a la comunidad ya que tienen mas experiencia... es que no he podio hacer que se guarde el progreso de lo que el estudiante ya vio en cada modulo, y que si el estudiante decide salirse y luego regresar al modulo, el siga donde el quedo y no comenzar desde el principio y asi el retomar su proceso educativo... esto es posible, y como lo configuro.... la verda se ha intentado y no he sido capaz de llegar a ese resultado, yo uso la version de Xerte 3.8

Please Inloggen or Create an account to join the conversation.

• Page:
  • 1
Moderators: alimcn
Time to create page: 0.040 seconds
Copyright © 2020 The Xerte Project.
Xerte logo Apereo logo OSI Logo

Search